23 Juni 2010

Hello world!

Idag mår jag särskillt bra eftersom mitt älskade Argentina vann igår! Jag trodde att det skulle bli 2-1 till Argentina (se förra inlägget) men det blev 2-0 till Argentina. Messi har inte gjort något mål och det gör honom iriterad tror jag. Igår var ahn helt punkt markerad av en i Grekland. Tråkigt, men Argentina vann! Och i fotboll kan man inte tänka jag utan vi.


Idag stannar jag hemma från Getterö och åker ut till mormor o morfar istället. Jag ska tjäna lite pengar tänkte jag till Turkiet resan. Jag ska faktiskt spara mina pengar nu. Tro det eller ej. Vi får se hur det går. Haha!

Glömde berätta om igår. Igår var jag Fia och Klas på Getterö. Igen. Haha, vi hade jätte kul. Fia och jag åkte ringen. Så jävla roligt det är! Jag skulle kunna åka den hundra gånger om! För roligt för att vara sant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0