Bilder från Ben&Jerrys igår



När man är sjuk, som jag gör just nu, så har man ju inte så mycket att göra. Så då bästemmde jag mig för att lägga in bilderna från Ben&Jerrys. Vi var ett gäng från min klass som var där igår efter avslutningen. Guttans med glass i solen! Vill också bara säga att blondinen på tredje bilden skulle gå upp på fontänen på Larmtorget (om ni vet vart det ligger) med 7 cm klackar..Det slutade inge vidare. Hon ramlade i. Fast inte hela hon utan bara halva typ. Haha, vad vi skrattade. Men sedan fick jag redan på att mobilen gick sönder och då skrattade jag inte längre.



Jag slänger också upp en bild på min fina vän! Såhär såg hon ut innan avslutningen. Hon hade ett par jätte fina spettsthights till. Mycket stilig var hon! Och det var alla andra också!

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa♥

ahaha! blondinen klarar sig fint, och du

får skratta hur mkt du vill gummsan! min

mobil är död, men jag har dock fått en ny

ju, fast stort rip på mina kontakter hah!

puss till dig sötan♥

2010-06-18 @ 14:50:19
URL: http://lisalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0