Bilder från Brännbollen mot lärarna

 Själv var jag utklädd till gris :)

 Isak (han i mitten) är klockren!!


 Lisa och Josse

 "Tjejorna", grabbarna..?


Brännboll igår mot lärarna. Det var faktiskt ganska kul. Det var ett litet gäng som satt och ropade "Heja grisen". Grisen va jag, om ni inte har fattat det ;) Vi förlorade, men vi hade så satans kul! Fia och jag var med och spelade, tyvärr inte Elihn o Lisa.

Annars den dagen (igår) så tittade jag på fotboll. Spanien mot..ja kommer inte änns ihåg vem det var dom mötte. Spanien förlorade med 1-0. Mycket dåligt av Spanien. Torres spelade ju inte så, det var kanske inte så lustigt! Mamma och jag åkte till Maxi och sedan till videobolaget och hyrde "Pojken i randig pyjamas". Får se om jag berättar om filmen...kanske jag redan har gjort. Men vi får se.


Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0