Friday mornin'

Godmorgon!
Nu har jag precis vaknat. Skönt med lite sovmorgon på första sommarlovsdagen! Det känns faktiskt inte så speciellt. Det känns inte som om jag har sommarlov..lustigt nog. Haha. Det kanske beror på vädret. Igår var det superfint väder. Oh ja, men idag...brrr. Molnigt och dant. Nej tack! Soligt ska det va! Men jag antar att det kommer väl snart..eller?

Argentinas seger igår gjorde mig superglad så jag gick och la mig med ett leende på läpparna igår. Känner fortfarande lite glädje i mig. Kul! Hoppas bara att segrarna fortsätter för Argentina.



Hittade denna bilden från skivan med 570 bilder på från skolan..vill inte ha vinter någon mer gång alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0