In till stan med fanny&melissa

Idag är det söndag. känns som måndag men det var väl eftersom att jag åkte hem från pappa igår.

Firandet med mamma gick bra. Mormor & morfar mådde inte så bra däremot. Synd men kvällen blev bra. nu idag skulle jag gått på stan med Moa men det sket sig. Istället ska jag på stan med Fanny&Melissa. Melissa som har kommit hem från Vietnamn och allt. Ska bli kul att träffa henne.

Tittade på lite fotboll igår med. Argentina mot Nigeria och England mot USA. Argentina segrade och det blev ett ett mellan USA och England. Jag hejade faktiskt på England. Argentina var ju nästan självklart att dom skulle vinna. jag blev förvånad att det bara blev 1-0. Men jag tittade på vmschemat igår och Spanien (favvolaget) inte spelade förrens den 16 juni. Får vänta så länge för att få se riktig fotboll. Haha. Men jag nåste säga att jag hejar på Spanien, Portugal, Argentina och Brasilien.

Ha en skön dag i det fina vädret! :)



Saknar gullplutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0