It ain't too mutch enough for me

Godmorgon!

Tyvärr så blir detta ett bildlöst inlägg. Det går inte så bra nu med bilder eftersom att jag är på pappas dator och jag glömmde min sony mobil hemma. Men jag vet inte riktigt. Vi får se. Haha.

Idag ska pappa och jag till stångehamn. Vi ska sola och bada litegranna. Och jag ska försöka att få bort min rosett på ryggen. Haha, pinsamt. Ikväll skulle vi göra ngt men fråga är vad...kommer inte ihåg haha. Det väntar att se antar jag.

Brasilien mot Chlie. Det tittade pappa och jag på igår. Matchen öppnades starkt av Chile som satte Brasilien på plats men tyvärr orkade inte Chile hålla emot så länge. Brasilien är ju ett topp lag. Alla hejar på dom. Så, igentligen skulle det varit rätt kul om Chile skulle vunnit. Ca 25 minuter av matchen gick jag in till mitt rum och tittade på Sweeney Todd. Jag har sett den en gång innan med Fia och jag kom bara ihåg att jag tyckte den var...blodig. Haha, den är nästan lite äcklig! Eller nästan och nästan.. Kan inte fatta att den har vunnit oscars. Visst är det så att nästan alla kändisar kan sjunga. Det är lite lustigt tycker jag! Johnny Depp, John Travolta är bara ngr av dom alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0