Jag lovar och svär, bästa dagen!

Hej!
Idag har vi varit på Ölandsdjurpark med klassen. Jag lovar, vi hade så jävla roligt (trots att jag spydde) Haha, alltså det typ snurrar i mitt huvud än. Haha, vi åkte en karusell typ hela tiden. Men roligast var nog när Elihn och jag åkte med Tore. Han var så jävla rolig där han satt och gapflabbade! Hahaha, Elihn och jag dog av skratt!! Seriöst. Haha. Vi var i vattenlandet också. Så jävla roligt. Alltså utan att överdriva, jag lovar och sär detta har varit en sån jävla bästa dagen! 

(Vi var och matade getterna och när inte jag hade någon mat kvar så började en äta på mina shorts...hahaha !) 


Från vänster, Tore, Jonathan, Lisa, Felicia, Jag, Elihn :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0