Like or Hate



I like:

1. Felicia Olsson, Elihn Carlbrant, Lisa Lundbäck och Josefin Lewton som vann på minigolfen. Vi tjejor är bäst!

2. Bilder i inlägg! Jag vet jag ska försöka bättra mig. :)

3. Facebook. Eller mitt kallade Bacefook. Det har jag fått äta upp!

4. Kläder, skor. Jag bara älskar det!

5. Typ 2 och en halv vecka kvar till sommarlovet!



I Hate:

1. Svek, vad kan jag säga. Oerhört onödigt bara!

2. Datorer som laggar. Jag har ärvt mitt tålamod från pappa. Eller om man änns kan kalla det för "tålamod".

3. Kissies, Dessies osv. Dom flickorna har inget vett i hjärnan. Det är helt sjukt hur man kan vilja va sån. Titta på Kenzas. Hon är normal!

4. Skol lunchen...suck.

5. För små kläder som man ändån gillar. Shit vad f*n ska man göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0