Lite snack om allt typ.

Jag har faktiskt varit duktig idag. Jag har dammsugit hela mitt rum! Haha, och sedan har jag hängt upp tvätt också. Tycker att jag har varit riktigt duktig. 

Jag har också varit ute i solen och har bränntupp mina ben..inte så kul! Dom är helt fucking röda...haha! kul när man ska sova..ha..ha. Ben&Jerrys i solen är inte helt fel. Särskillt är livet ganska bra när man har musik att lyssna på med. Det gillas stort!

Man var uppe lite i lägenheten och gjorde en pause från solen och åt och allt detdära. Då tittade jag lite på fotboll. ARGENTINA..seriöst jag tror att dom kan vinna VM alltså. Jag bara älskar dom. Messi är så jävla duktig. Matchen slutade 4-1 till Argentina. Dom mötte SydKorea. Messi gjorde inget mål men spelade fram till ngr av målen. Och Maradona, deras tränare, säga vad man vill om han...men han kan fotboll! Bra gjort Argentina.  

Idag var det skolavslutning. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig men Melissa hade sin med och hon tog lite foton. Skolavslutningen gick snabbt och det var tårar och skratt som kom och gick.


6a splittrades, inte våran vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0