Midsommaren 2010!

Hej
Dagarna hos min fina bästakompis Fia har varit så satans roliga! Midsommaren var mycket rolig. Vi var hos Fias storasysters mans familj. Haha, komplicerat att förklara men gd vad roligt vi hade! Vi spelade tennis (Fia och jag). Sedan kom Natte och CH och körde med oss. Sedan hade Ola gjort en musik tävling. Den va bra gjord, men fan vad svår! Haha, jag kunde tre låtar men den tredje låten (som var rätt) sa DB att det inte var. Haha! Flummigt. Och fia kunde låtar hon också! Vi gjorde också en tipsrunda som mitt lag vann. Mohaha! Sedan satt vi och pratade, drack och åt god mat! Mycket mysig midsommar! Tack alla.

 Jordgubbstårta ska're va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0