Minigolf

Så är det!

Idag har det varit en vanlig dag. Helt ok. Blandade kännslor. Men också matte! Vad är det som är så viktigt med problemlösning?! Wtf, man ska kunna division, multiplikation, subtration osv. Inte problem lösning..oerhört onödigt!! Idag på maten blev det fiskgratäng. Eller ja, för mig och mina kompisar blev det potatis. Haha, tänker inte äta skolans lunch. Den suger.


Idag senare så åkte vi med klassen till ekudden och spelade minigolf. Eller ja, vi fick testa. Dom visade typ bara hur man skulle göra. Det var inte så roligt. Men det var lag tävling och vi vann! Mitt lag!! Jippie :) Det var tjejorna: Lisa,Fia,Elihn,Josse och jag. Vi äger ut alla! That's it f******! Och så var MF på vårt lag också. Hahahaha nu vet jag att Fia kommer skratta ihjäl sig om hon ser detta! Haha, MF ;)


 Fia :)

 Blondie försöker ;)

 Elihn, Fia och Josse !

Som pris vann vi ett fri spel. Så vi tjejer kan gå och spela när vi vill under 2010 en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0