My girls in school

 Min lugg lå alltid fel..förbannade vind!



Hej!
Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Som alltid typ. Ingetspeciellt hände.

Idag efter skolan gick jag och Lissie hem till Fia. Där spelade vi Just Dance (vår nya drog) Haha. Vi ägde ut. Men vi körde inte det så länge utan vi gick in på våran sida. Haha, där var det en jätte söt kille som jag fick kontakt med! Han var så jävla söt. Haha, fast han bodde i holland..Haha! Skitsamma han var snygg! Sedan skulle Lissie hem och då gick Fia o jag ut och kastade vattenballonger till varran. Haha, inte så smart om man tänker efteråt! Haha, jag tappade alla ballonger och blev jätte blöt!

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0