Natta Tycker



Jag tycker faktiskt att Argentina har en chans att vinna VM. När jag tittade i Kalmarposten igår så såg jag att favoriterna va Spanien. Men det har det nästan alltid varit. De lag som folket gissar är oftast Spanien, Brasilien, England, Holland, Danmark eller Portugal. Men ingen som jag känner har sagt att dom hejar på Argentina. Argentina är ett starkt lag med duktiga spelare. Maradona (som har varit med om en hel del) tränar Argentina perfekt. Maradona kan fotboll! Han vet precis hur man spelar. Nu är det bara för mig att hoppas att Argentinas nästa matcher går bra!


Kommentarer
Postat av: zana

nej min pappa tror åxo att de vinner:d

2010-06-18 @ 15:54:56
Postat av: moaaaaa

yäyä, dom är duktiga! :D

fast messi är bättre i barcelona..........



<3

2010-06-20 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0