Natta Tycker

Sak nummer1:
Humörsvägningar. Det är verkligen inte kul. Varken för en själv eller för dom omkring en. Varför finns det överhuvudtaget. Visst, när en lärare har humörsvägningar så är det bara kul. Men inte om någon som man känner eller om man har det själv. Då är det inte kul!

Sak nummer2:
Seriöst. Min kompis Lisa. (www.lisalundback.blogg.se) Har kommit på en låt om våran klass. Helt själv. Och den är så jävla sann med. Haha, det är lite komiskt. Jag lovar att efter skolavslutningen ska ni få texten alltså. Haha, så jävla bra!

Sak nummer3:
Vädret! Jag älskar det. Iallafall idag. Fyfan var skönt det har varit. Typ 20-30 grader i solen. OMG, det brukar aldrig vara så varmt. Eller jo, fast det känndes inte att det skulle bli såför 2 veckor sedan. Vädret ändras sjukt snabbt. Haha, men idag älskade jag det! :)

 

I'm walkin' on sunshine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0