RyskaDockor

Hej!

Idag var jag och min klass på Waldrofsskolan och gjorde Ryska dockor och fåglar. Haha. Jag, Fia och Lisa satt bervid varran och det blev roligare än någonsin! Det var helt ok men dom pratade bara ryska, fast vi hade en tolk. Haha, fast hon var inte så bra. Men men..

Efter skolan åkte Jag, Fia, Elihn, Lisa och Jonathan till kattrumpan och badade. Först var det ganska kallt men sedan blev det as varmt! Det var så jävla skönt. Och på land också! Det var typ 20 grader. Skönt!! Och jag hoppas verkligen att jag har fått lite färg. Jag kände mig så blek. Haha.


 Titta in brösten, haha! (ngt som Fia och jag dog av skratt åt)
 Fias och min fåglar :)

______________________________________________________________________________________________

 Elihn innan vi badade på kattröven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0