Så j***a roligt.

Det är helt sjukt. Fia och jag dampade verkligen loss hemma hos henne! Haha. Vi körde Just Dance på Wii. Man ska typ dansa som en gubbe. Och jag vann en gång och Fia vann ungefär..5.000.000 gånger. Haha, jag sög. Men Fia nördar ju alla spel hon får. Hahhahahha!! Skojar bara gumman. Sedan blev vi överspeedade (som vanligt) Alltså, mer överspeedad än det går att bli. Så va vi! Haha, hon och jag har så jälva roligt!


Nu håller jag på och göra något som min mamma inte tycker om. Maränger. Jag bara älskar det! För er som har följt min andra blogg som jag tog bort visste att jag var en riktigt bak tjej. Haha, jag bara älskar det! 
 

Älskar denna plutt!
:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0