Snurra min jord igen, för allt vi drömmde en gång

Nu har jag precis vaknat och det blev ingen rolig upplevelse. Jag är genomtäppt och jag låter som en j*vla kråka! Inte kul. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag tänkte på det igår att sen när jag kommer hem så kan jag berätta om hela veckan fast i bilder! Det tycker jag låter som en bra ide!


Igår var vi och fiskade. Eller vi och vi, pappa gjorde. Jag var inte på humör. Men gud vad varmt det var! Jag lovar där vi var ,inne i skogen, var det säkert 25 grader. Och pappa hade lurat på mig ett par jeans. Ha-ha. Pappa fångade en gädda men vi tog inte hem den. Dom ser så j*kla läskiga ut. Haha. Och sedan såg vi minst 3 st vatten snokar. Ormar alltså. Så j*vla äckligt! Usch, usch, usch!

Sedan när vi kom hem där ifrån så tittade pappa och jag på fotboll! Spanien mot Portugal. Jag hejar i vanliga fall på båda, men nu måste jag säga att jag hellre skulle viljat att Portugal skulle vunnit. Men tyvärr blev det inte så. Men Portugal hade en riktigt bra första halvlek. Sedan bytte Spanien ut Torres (som blev en överaskning för mig) och då blev det fart på spelet. Matchen slutade 1-0 till Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0