I could really use a wish right now, wish right now,

Nu sitter man i Oskarshamn. Ska till kolonin snart. Blir att vattna lite granna. Eller inte jag, men pappa. Haha. Sedan ska vi till ngr kompisar och sedan inget speciellt. Dagen har gått så fort. Det känns som att klockan är typ 18.00 eller ngt. Läskigt.


Men jag måste bara berätta. Igår var jag mamma och Uffe på Öland och jag skulle sola min rygg och allt gick som det brukar göra. Jag smörjde inte in mig (men det gör jag ju nästan aldrig) och jag glömmde att knäppa upp på ryggen så jag har fått bonna bränna ! Ännu värre, en rosett har formats efter bandet på bikinin. Haha, ser ganska roligt ut men jag vet inte om det är så kul igentligen ;) Hahaha !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0