Stekt

Hej!

Nu har jag typ kommit in från gården efter att ha solat i typ två och en halv timma..jag har brännt mig. Haha, men jag får hoppas att det går över snart. Eller snart och snart men imon. Snart hoppas jag att Uffe kommer hem så han får göra lite mat. Mohaha!

Ja, festen. Det finns så mycket och berätta men ska jag vara riktigt ärlig så orkar jag inte. Vi sov ungefär 1 timma i natt. Och det är inte bra för Natta. (Det var därför jag typ låg och latade mig hela dagen i solen) Vi hade otroligt roligt iallafall. Förutom att jag fick två anfall som om jag skulle svimma...läskigt. Men det gick över på två minuter :)  

Imorgon blir det skolan igen. Då får man släppa helgen och ta nya tag. Även fast amn inte orkar och inte har någon lust. Imorgon är det inte något speciellt. Förutom att på Torsdagen är det friidrottsdag på fredrikskans. Hoppas det går bra !

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: anonym

Du är så jävla het!! (L)(L)(L)(L)

2010-06-07 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0