Sunny Sunday

Hello!

(Jag vet inte varför men jag har typ börjat snacka as mycket engelska..Haha, vet inte om det är bra eller dåligt.)

Stan idag var jätte kul. Jätte kul att träffa Melissa & Fanny. Speciellt Melissa. Har saknat henne. Checka deras blogg: www.ilovemyfriend.blogg.se
Vi var på kvasten & baronen. Typ bara det som har öppet en söndag. Vi var också på ny öppnade Ben&Jerrys. Mycket gott med lite glass i solskenet. Det har ju varit fint väder idag. Hoppas det håller i sig tills imon.

Imon blir det Ölandsdjurpark med klassen. Det ser jag framemot. Jag ser framemot att träffa kompisarna men jag ser inte framemot att skiljas sedan. nu när våran klass börjar att lugna ner sig. Nu när klassen börjar bli som bäst. Men men, man kan inte ha för mycket av det goda antar jag.

Men just nu peppar jag till tusen! Jag skulle steka pannkakor men det blev så misslyckade. Haha, dom blev för tunna så dom gick bara sönder och sedan den sista jag gjorde blev typ 2 cm tjock. Haha, typiskt mig.



We can fucking do it, cause we are 6a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0