Träning eller..?

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå till träningen eller inte. Det är inte så fint väder..okej jag ska vara ärlig, vädret är så jävla fucking tråkigt. Men jag tror att jag ska ta en power nap innan, så kanske jag orkar. Men om jag somnar nu så kommer jag inte kunna gå upp sen. Nej, jag går till träningen. Jag behöver träna styrka och springa. Men jag vill inte springa ute. Det suger. Särskilt i detta väder. Usch, usch. Ska försöka peppa så mycket jag kan.


Jag tyckte att min bästavän Fia var bara så jävla söt idag. Jag tror bara hon vet vad jag snackar om. :)


Dagen idag har ändån varit ganska lugn. Jag har haft min sista franska lektion för denna terminen. Vi i 6a har verkligen fullt upp typ. Såhär ser vårt schema ut för dom sista dagarna: 
Måndag: Sista franska lektion (för dom som har franska) 
Tisdag: Fotboll på idrotten
Onsdag: Brännboll på hälsan
Torsdag: Friidrottsdag på Fredrikskans
Fredag: Träffa nya klasserna

Vecka 24

Måndag: Klassresa
Tisdag: Fotbolls VM (vasamästerskapet) 
Onsdag: Brännboll mot lärarna
Torsdag: Den undebara avslutningen!!




Puss :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0