Natta Tycker

Nu ska jag tycka lite..


Sak nummer1.

Okej, vi alla vet att på 80 talet bettyde låtarna något. Right. Men bullshit! Jag har flera låtar som betyder något så otroligt mycket så det är inte sant!! Är jag ensam om det? Jag tror inte det faktiskt. Jag läser på många bloggar att "åh, denna låten betyder så mycket för mig, och denna ännu mer för att.." Osv. Låtar betyder, särskilt när man hittar en låt som texten beskriver hur man mår!


Sak nummer2.

Reklam. Reklam. Reklam reklam reklam. Vad finns det på tv, jo inget annat en reklam? Vad finns det på spotify, jo inget annat än reklam. Vad finns det på Radion, jo inget annat en reklam. Va i hela friden?! Varför finns det reklam överhuvedtaget?! Så onödigt.


Sak nummer3.

Killar. Här ska ni få en dikt som jag såg häromdagen på en blogg.

killar killar killar.Vad gör de annat än pillar?
de låtsas söka tröst,men egentligen vill dom bara klämma på ens bröst.
De är romantiska och kommer med rosor men
är inte nöjda förrän de fått av ens trosor.
Det är som en reflex,
att det genast tänker på sex.
Man blir så kär,
men tyvärr är alla lika som bär,
kommer och sårar
och vi drunknar i tårar.
Men vi återuppstår
och ni killar våra hjärtan får
För det är faktiskt killar som vi här på jorden gillar

So true..


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0