Angående Lady Gagas köttklänning..

Jag måste bara skriva detta...det är helt sjukt.

Under MTVs VMA dök Lady Gaga upp i "köttklänningen". Jag har inte tagit detta på allvar..men nu står det att den är av riktigt kött! Detta är bara jävligt snuskigt och äckligt!! Hon har ballat ur totalt vad det gäller hennes stil. Jag ÄLSKAR hennes musik, men hennes klädsel...bara äckligt! Jag fattar inte varför hon inte kunde ha på sig normala kläder...? Annars diggar jag hennes ögon makeup här..


 

BARA ÄCKLIGT..!!


Men ni där ute som verkligen tycker att detta är jätte trevligt och mysigt så kan ju ni gå till ett slakteri och be om lite kött så ska ni nog se att ni också för en köttklänning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0