Bara HISS!


:D - ROLIGA FACEBOOK-GRUPPER!  Ex:

"eey, var är du?" idiot, du ringer hem till mig, vart fan troru jag är?

VA FAN, väntar du på att hela stolpen ska bli grön eller?! KÖÖR!!

Vi som skrattat ihjäl oss men som fortfarande lever.

Kan jag få ditt nummer?? - Nej, det är mitt, skaffa eget!!

Vi som tror att alla kineser kan karate!

Vi som plötsligt kan börja asgarva åt ingenting!

A penis had a sad life, his hair was a mess, his family is nuts, his nieghbour is an asshole, his best friend is a pussy and his owner beats him! 

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH oh you were serious about that?

Är boxer-robert och daniel westling samma person??

Grön gubbe betyder gå, röd betyder SPRING!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0