Got to keep my head held high


Godmorgon!

Idag är det Tisdag och idag ska jag gå till skolan. Eller ja, jag ska försöka. Igår va jag inte i skolan eftersom min kära morfar lämnade oss. Hur trist och tråkigt det än är så måste jag var stark. Så sa pappa, och det stämmer! Man har all rätt att vara ledsen och arg och besviken tillochmed, men det blir inte bättre, därför så måste man gå vidare i livet. Han kommer inte tillbaks.. Det kommer nog att ta ett tag innan jag fattar det.

Annars vill ja tacka till alla gulliga sms, medelanden på msn, facebook inlägg och komentarer!! Ni alla gör det så mycket enkare.

Snart ska jag gå till Fia, och hon är helt undebar. Ni ska se vad hon skrev till mig på facebook. Lägger upp det ikväll eller imorgon. Helt undebar är hon, och jag är så jävla glad att hon finns. Bästavänner växer inte på träd, tyvärr. Jag älskar dig.

Hoppas att jag kan koncentrera mig litegrann idag iallafall, wish me luck! Puss,
 
Jag är så oerhört stolt över att jag har dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 14:04:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0