Hemma, men frågestunden fortsätter!


Tja yo, whats uup?

Lite flummig, men det går bra. Jag är iallafall hemma nu, vilket är bra. Träningen idag gick super bra, tycker jag. Ida, Hanna och Alva från 96:orna va med, det gick otroligt bra tycker jag! Alla kämpade till sitt yttersta. På Söndag är det match igen, denna gången borta. Mot Blomstermåla, eller som dom heter '' Sandbäckshult ''. Det ska bli kul, tycker jag!

Jag ser att jag har fått ngr få frågor men jag låter den hålla på tills Söndag eller någon annan dag i helgen! Så är det ngt som ni verkligen undrar över, fråga mig! :)

 

"She looks good but her boyfriend says she's a mess, she's a mess, she's a mess, now the girl is stressed.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0