HISS/DISS



:) - Snöbollskrig! Fett kul att kasta på folk helt eneklt, jag kastade på min tränare, som tur var kastade han inte tillbaks.


:) - Måla naglarna! Jag tycker faktiskt detta är super kul, jag har blivigt "bättre" på det, och då blir det kuligare!

:) - Eminem. Hela han är ett gillningsmoment! 


:) - Att jag ska till Uppsala, feet hiss på det! Jag har aldrig varit där, så det ska bli spännande.

:) - Tuggumi, can't get enough! Mint eller melon smak skar'e va.




:( - Snöbollskrig! Ja, jag vet att jag både hissar och dissar detta, men tänk efter lite själva.. det är ju inte så kul att bli kastad på, bättre att kasta än att bli träffad.

:( - Att jag är sjuk, fuck it!

:( - Jag kan inte baka och jag suger på att laga mat, blir oftast samma sak heeeela tiden, och jag kan verkligen inte baka om inte någon som är duktig på att baka hjälper mig!

:( - Blondin skämt, HA-HA, dom är ju så roliga... HA-HA! (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0