Home from a nice party!



Ciao, bloggreaders..!

Just got home from a very nice party.. it was really nice and we had alots of fun. Okej, vi tar detta på svenska känner jag.

Jag har varti på fest idag, nice faktiskt. Elihn fyllde tonåring och vi firade henne med paket och singstar. Haha, det körde vi en liten stund, kul faktiskt. Många låtar som ja lyssnar på nu som igentligen är super gamla men som man inte hört på ett tag. Sjukt gutt! Ni kan få ngr exempel sen.

Innan festen (jag måste bara nämna att jag vaknade idag vid halv tolv ganska exakt...FETT NICE att för en gångsskull få sova ut!!!!!!) så var jag och Fia på stan. Fia köpte paket till Elihn och jag köpte ett par leggings och ett nagellack. Sedan ringde jag mamma så att hon fick köpa hårfärg. Jag har färgat mig igen, eller Fia färgade mig denna gången, och det blev SUPER BRA. Hon är BÄST. Lisa, sorry, Fia won. Sedan fixade jag mig hemma hos Fia när vi hade färgat mitt hår också! Sedan gick vi ner till Elihn. Vi hade super kul, men nu sitter jag här och är inte ett dugg trött...va fan ska man göra? Jag vet, lägga sig och somna? Eller har jag helt fel..? Haha, anyway...

CYA!
PS. BILDER KOMMER IMON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0