Hook up, make up, break up, hook up


Hejsan kära bloggläsare!

Igentligen, ska jag inte börja som alla bloggare gör nu. FAN VILKET VÄDER, JAG HATAR DET!! Så, när är jag inte så mobbad längre. Fast jo, haha! Jag gick hem idag från skolan, för jag mådde verkligen piss! Mina bihålor trodde jag skulle sprängas!! Jag gick hem direkt och sket i simhallen och gick och la mig i min varma säng. Men innan jag gick hem hann jag faktiskt göra franskaprovet. Vilket jag hoppas gick ganska bra, men jag vet inte. Språk är roligt, men ingenting som jag ÄLSKAR.

Det var skönt och komma hem och gå och lägga sig. Två panodil, lite vatten och en baffucin (ellerhurfandetnustavas?!?!) gjorde susen. Jag somnade på dirren. Sedan vaknade jag väl igen vid 14.00 någonting... och då hade morsan redan stuckit till jobbet men då så gjorde jag lite muffins. Haha, dom blev inte såå lyckade, men nästan. Dom va goda!

Jag fick igentligen inte åka på träningen men jag åkte dit iallafall. Sedan efter träningen hände inte så mycket, nu sitter jag här. I köket. Är hur trött som helst. Aja, imon väntas en ny dag. Skola eller inte? Förmodligen inte. Jag mår verkligen inte så bra, men vi får se. Jag kanske blir bättre i natt.


Fick en fråga om ja inte kunde visa hur mitt hår har blivigt. Och hur ljust jag har färgat det! Här kommer det!
 
Före (detta är tillochmed på sommaren då mitt hår är ljusare en som det skulle varit nu om jag inte färgat det!!)

 Efter (Jag är den som står här nere till höger, nu vill jag också bara påpeka att här var mitt hår nyfärgat så det är därför det ser lite gult ut, men jag svär, silverschampo gör susen!!)

Kommentarer
Postat av: är du en slizzarddd? :)

tjeena brushan

2010-11-30 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0