I am more then just a number.


Hejsan bloggläsare, idag är jag fett glad, har ingen jävla aning varför!

Nu sitter jag i Oskarshamn. Helt okej får jag faktiskt säga. Vi slutade skolan 14.10! Feet hiss på d! Sedan gick jag och Fia hem till hennes storasyster och umgicks lite med henne och lilla Li. Fyfan vilken docka säger jag bara! Hon är så jävla söt. Sedan efter det kom min käre far och hämtade mig. Hem och hämta väskan och nu sitter jag i Oskarshamn. Tänk va fort allt kan gå.


Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll. Blir väl rätt lugnt antar jag eftersom att jag ska upp imon vid halv 6. (DÖDA MIG??) Men sen ska vi upp till Uppsala. Fett kul! Där ska vi upp och hämta en rally bil med massa härligt folk. Love it!

Hörs av, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0