On the first page..


On the first page, of our story, the future seemed so bright. Then this thing turned out, so evil, I don't know why i'm still suprised.


Godmorgon bloggläsare!

Jag har ingenaning om varöfr jag är vaken såhär tidigt. Jag kan bara inte sova, tänker för mycket... igen. Föresten, har ni hört Rihannas nya låt? Love the way you lie part 2. Jag bara älskar början. Texten som står där uppe är en del av början. Så meningsfull, så beskrivande.

Igår så var de match igen med mina undebara flickor 97 i CL98IC. Matchen var tuff. Jag blev tacklad minst 4-6 gånger, och ni som känner mig väl vet att jag inte tar ngn skit, så jag tacklade tillbaks. Som tur va blev jag inte utvisad. Men i första perioden så tog det oss 1 minut in på första halvlek att göra 2-0. Sedan blev vi för stolta (?) så vi tappade det. Matchen slutade 8-5 till Färjestaden, tyvärr. 2 vunnena, 2 förlorade. Självklart skulle det kännas bättre om det var så att man hade 3 vunnena och 1 förlorad. Men, jag antar att det är bara tillbaks och jobba skiten ur sig. Annars sen igår så var jag också ute i Berga ett tag med. Det va kul!


Idag ska jag ringa Maja eller Lisa och undra om dom vill gå och titta på när våran tränare spelar match. Det kommer bli kul tror jag! Men jag ska höra lite med tjejorna först. Jag hoppas att CL98IC vinner idag! 

  

On the first page, of our story. The future seemed so bright. Then this thing turned out so evil, don't know why i'm still suprised. Even angels have, their wicked schemes, and you take that to new extrems. But you'll always be, my hero. Even though you've lost your mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0