ÖNSKELISTA!

 

1. Tung/Navelpiercing. Detta är så sjukt snyggt båda två, men mina päron är emot mig till 110 %! Vilket jag hatar. Men min mamma sa ändån att en navelpiercing kan va rätt snyggt, så jag hoppas!! Detta är det jag önskar mig mest!!


2. Iphone 4. Jag älskar denna telefon! Ge mig denna, sen kommer jag aldrig vilja ha en annan telefon på hundra år. Minst! Nee, men det går bra med den vanliga Iphonen men helst denna, för denna ska vara så mycket bättre, säger dom.


3. Bruno Banani (Pure Woman). Denna parfymen luktar så oerhört gott så jag dör! Varje gång jag kommer till Maxi går jag på dirren till parfym avdelningen och tar på mig lite sån här parfym. Den luktar sött och gott! Ett måste innan julen är slut!


4. Kläder! Okej, nu kommer detta cplånga inlägget om kläder som jag önskar mig! Haha, kom ihåg alla där ute som vill köpa julklapp till mig (det är helt okej vem det nu än är!!!) att jag önskar mig allt som finns här!!
 Jag antar att vi börjar med dom här JÄTTE snygga shortsen! Dom kommer från H&M och är på rea just nu! Dom kostar 99 kr just nu, och min storlek är 36. Love em!
 Sedan dom här assnygga leggingsen från H&M. Dom kostar också 99 kr om ja inte missminner mig helt, sorry isnfl. Min storlek är 36.
 
Ännu ett par leggings. Hellre leggings än jeans, men tyvärr har jag inte så många leggings. Men dessa är fett grymma! 99 kr från H&M. Min storlek är 36.
 
Dessa leggings är i "ormskinn" i designen som det stog. Ganska coola tycker jag. 99 kr, från H&M. Min storlek är fortfarande 36.
 
Snygga jeans-leggings från H&M. 149 kr kostar dessa. Min storlek är 36.
 
Denna super fina tröja från H&M. Min storlek är 36. Den kostar 99 kr.
 
Dom här söta leggingsen är små hjärtan på, det kanske inte syns. Men dom kommer också från H&M och kostar 79.50 kr. Min storlek är 36-38.
 Leopard klänningen. Here we go! Jag älskar denna, super fin! Den här är dock lite dyrare och kostar 299 kr och kommer från H&M och min storlek är 36.
 Dessa är ett par byxor igentligen. Men dom ser ut som lackleggings. Dom kostar 199 kr och kommer från H&M. Min storlek är 36-38.
 Otroligt snygg tröja från H&M!! Kostar 149 kr och min storlek är 36.
 Rolling Stones tröja från H&M. Kostar 149 kr och min storlek (vet ni väl vi detta läget) 36.
 Denna klänningen är så JÄVLA SNYGG!! Den kostar faktiskt bara 49 kr och kommer från Nelly. Min storlek är 36.

Det var alla kläder, nu kommer vi till mina älskade SKOR! Dom kläder där det står att dom kommer från Nelly så kan man bara köpa dom från deras hemsida. Den finns Här!

5. SKOR! Här kommer alla skor som jag önskar mig just nu.

 Tyckte att dom här kil-klack skorna från H&M var rätt fräna! Min skostorlek är 39 i klackat. Dom kostar 399 kr.

 Dessa önskar jag mig nästan mest. 299 kr och dom kommer från Nelly. Hur snygga som helst!! Min skostrolek är 39.
 
Dom här skorna kommer också från Nelly och kostar 399 kr. Men dom är jävligt heta om jag får säga mitt. Skostorleken, 39.

Likadant med skorna, nelly skorna går bara att köpa på deras hemsida! Här! finns den! 

6. MONEY MONEY! Cash cash cash, buy what ever I want. Om ni inte kan köpa ngt av detta är det helt ok att skicka mig pengar! :)
 Helt ok!

7. Utomlands resa! Jaja, detta är super bra också om jag får. Bara det är till ngt varmt ställe! Typ Thailand/Turkiet/GranCanaria You name it.
 

8. The Hills (season 1-5) Ja, dom här serierna har jag önskat mig i all evighet men aldrig fått.. :( Jag älskar Lauren Conrad och hennes stil. Gimme Gimme! Verkligen, hennes stil blandat med en massa drama kan bli en perfekt tjej kväll!
 Season 1.
  Season 2.
 Season 3.
 Season 4.
 Season 5.

Köp nu paket till mig! Mohaha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0