Sry, ppl!


Tja bloggläsare!


Jag har varit fett uptagen denna veckan så tyvärr har det inte blivigt ngt inlägg, sry for that. Men nu till helgen tror jag att jag ska få iväg ngr stycken inlägg iallafall. Svaren på frågestunden har kommit upp..hope you like it!

Topp nyheterna för denna veckan är ändån..

Att min kompis i Oskarshamn som kör rally har vunnit en tävling på väldigt länge! Denna killen (Mikael Ekman) är väligt duktig va det gäller rally, jag har tittat på han många gånger..och varit väldigt chockad men ändån ganska stolt över att jag känner han. Han har iallafall haft mycket problem med sin bil, och nu i förra helgen så vann han!! Oerhört glad för hans skull!

Att vi vann i Söndags mot Sandbäckshult! Från en sport till den lite bättre sporten. Innebandy. Även fast vi vann med 8-1 (8-3 igentligen men domaren såg inte deras mål...TIHI!) spelade vi ingen BRA innebandy match. För att inte snacka skit, vi spelade helt uselt. Så...we got to work on that. Men annars, skitbra tjejer!

Innebandydag imon! Imon är det innebandydag för hela slanten...skit kul! Men även fast jag inte hamnade i det laget som jag ville så är jag ändån jävligt pepp..! Kommer nog bli ganska kul, men VANJA, OM DU SER DETTA SÅ NEJ, JAG TYCKER INTE VI SKA KLÄ UT OSS..

Dissen denna veckan, där toppas att min morfar verkligen inte mår bra. Det känns bara piss att gå till skolan varje dag när jag vet att morfar inte alls har långt kvar...dessutom ska jag till Oskarshamn i helgen...håll ut morfar, håll ut! Jag älskar dig.

Finns inte så mycket mer att berätta...ni får höra mer imon! Puss!
 

I got a party man, thats how I live..!

Kommentarer
Postat av: VANJA HON I DIN KLASS

ok...=D

2010-11-11 @ 21:58:10
Postat av: mmelissa ♥

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, omg din kommentar till vanja!

HAHAHAHAHAHA

2010-11-12 @ 21:27:00
URL: http://ilovemyfriend.blogg.se/
Postat av: Vanja

hahaha TACK...:(

2010-11-14 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0