Take A Dirty Picture To Me, Send The Dirty Picture For Me.


Nu är jag seg på att åka bil...det kan jag lova er!

Hej!

Efter att ha suttit i en bil i 12 timmar lite drygt är jag rätt trött på att sitta i en bil. Vi var ju som sagt uppe i Uppsala och hämtade en rally bil. Den var jätte fin tycker jag! Blå och fin. När vi hade hämtat den var det raka vägen hem igen. Vi stannade och åt i Söderköping. Tack föresten alla som har ringt och messat och gjort mig sällskap! Haha, fett kul.

Annars idag spelade Craftstaden (innebandy) mot Karlskrona som också är serieledare i deras serie. Tyvärr så förlorade dom med 4-3. Stackarn, Craftstaden ledde med 3-2 sedan tappade dom.. That's sucks. Det var ändån seriledarna. Och Craftstaden ligger typ 4-5-6. Jag har ingen aning. Men vi ska också möta dom imon, fast i vår serie. Och dom är nog också serieledare vad jag vet.. så hope for the best! Kom dit och stötta vårt lag!!



Lindsdalssporthall kl 13.30. Be there!


Nu ska jag bara ta det lugnt och bomba Adam med massa mess! CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0