Take me back to..

..TURKEY!


Detta var inte alla bilder men jag svär, det finns säkert hundra tusen bilder från Turkiet! Jag saknar det så hiiimla mycket. Problem fritt, sommar och sol och 40-50 graders värme, 20-35 i havet! Detta gillas ngt så otroligt och jag skulle så gärna vilja åka ner dit nu asso. Sol och värme kan man ALDRIG få för mycket av. Jag är i sånt stort behov också av att åka utomlands nu! Jag menar, jag vill bli brun och fin..! Men jag riktar nog in mig på att åka utomlands igen i MAJ-JUNI nästa år. Då jävlar, då får turkarna se upp! Haha, skämtosido. Men hursomhelst vill jag rekomendera Turkiet starkt, för människorna där är så trevliga, billigt, snygga turkar och sol och bad! Vad kan man mer önska sig..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0