Tell me when you hear my heart stops, you're the only one who knows.



Hej!
Nu sitter jag i Oskarshamn hos min kära far. Har saknat honom en massa får jag lov att säga! Idag är det lördag och vi har varit hos lite kompisar, snackat lite skit och bara mått bra. Det gillas så jävla stort. Inga bekymmer finns i Oskarshamn, där är alla så trevliga, snälla, goa, och har jävligt roligt humor på allt! Haha, inte för att Kalmar inte har ngt av det jag skrev, men allt är så avslappnat i Oskarshamn. Love it.

Men ändån saknar jag innebandyn, nu mer än någonsin, och jag har ingen aning varför.

Snart kommer ett par kompisar till pappa och mig och dom ska äta här och sedan får vi se vart vinden tar oss. Iallfall är jag jävligt hungrig...haha. Men ändån inte, för jag har så jävla ont i magen...inbillning eller ont? Vem vet.. Hoppas ni får en mysig helg!

 You've seen the picture before!

Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0