When we drink we do it right gettin slizzard



Godmorgon!

Jag måste faktiskt först erkänna (som alla 200 på min facebook också har gjort) att vädret är fucking kaos i staden Kalmar! Det har regnat jag vet inte hur mycket regn, och u ikväll har det snöat jag vet inte hur mycket snö.. bud på att gå i ide för gått alltså.
Jag vaknade upp för ngr minuter sedan (ASTRÖTT) förkyld. Jag menar, hallå? Ge mig lite mer som jag hatar!! Jag hatar att vara förkyld, jag hatar regnet och snön (dom har ingen bra blandning tillsammans, det blir bara vatten tilslut) och sedan ska vi till silmhallen idag...vilket jag absolut inte känner för..!
 Playboy bunny who really doesn't care..


Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0