You might never get this chance again, so make it real!



Godmorgon bloggisar!

Hur är det med er idag? Idag är det söndag, alltså bakis dagen! Någon som är lite bakis? Inte jag iallafall. Mår prima bra förutom min huvudvärk..Annars tycker jag det rullar på bra!

Jag och pappa har varit ute hos Kenneth och Gunilla där vi planerade en resa! Jajemänsan, jag ska till Uppsala och om två veckor!! Jippie. Fasst det kommer ju inte bli ngn shoping resa utan vi ska hänga med Kenneth och hämta Palles rallycross bil. Spännande! Jag har aldrig varit i Uppsala så det kommer bli spännande.
 Kenneth och Micke (hans andra son) är dom "två dvärgarna".. ;) .. alltså 3 och 4 från vänster!

Imorgon är det skoldag...igen...en vecka till..fuck. Ingenting som är kul, skulle hellre vilja ligga hemma och sova ut på måndagen...eller ja, hela veckan skulle ju inte vara fel att ligga hemma och sova. Men på träningen så blir det för mig och Maja att ta ton! Haha..

ALLA I CL98IC flickor 97 (MITT LAG) SKA KOMMA HALV 6 ISTÄLLET FÖR HALV 7, MEN TRÄNINGEN SLUTAR VID HALV 8 SOM VANLIGT!! SPRID TILL ALLA I VÅRT LAG!!

Vet inte hur många gånger jag har skrivit det...men men, jag får hoppas att det gör ngn nytta..för jag vill se alla i mitt lag där vid halv 6. Jag och Maja ska ta upp lite saker, men mer om det imon, önska mig lycka till bara!

 This is where I belong..no place else.

Puss, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0