All I have is you, It is all that I'm breathing for



Hej, stort fucking sorry för att jag inte har bloggat i helgen men jag har haft fullt upp kan man säga!!

Igår tills idag så sov Fia här. Fett mysigt, vi hade så jäkla kul igår. Vår match där emot (CL98 - Lessebo) gick inge vidare. Vi har några små saker vi måste finslipa. Men Fia och jag hade så jäkla kul igår. Efter vår match då käkade vi lite. Jag råkade tappa Fias glass..haha! Men det gick bra! Haha, så typsikt mig.. Men anyway, sedan när vi hade käkat så träffade vi (efter mycket om och men) Jocke. Fett kul, han bjöd oss på glass! Snäll ju.

Sedan efter det så åkte Fia och jag hm och satte på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Vi båda somnade som två grisar.

Idag så har man spenderat 2-3 timmar i Sporthallen för att stå sarjvakt. Haha, det var ganska tråkigt men jag fick insperation från A-laget vilket jag hoppas att många i vårt lag fick. Det är viktigt. Damerna förlorade tyvärr med 2-5 tror jag. Anna och jag hade fett kul, vi har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde idag.. sånna misstolkningar.

*spelarna slår till sarjen så att den böjs lite*

NATTA - Anna, ska vi inte rätta till sarjen?

ANNA - Nej, det behövs inte.

NATTA - Men den ser ju ut som en krokig banan.

!*båda två brister i gapskratt*!


Nu väntar man på att mamma och Uffe ska komma hem så man kan få lite mat..muhaha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0