Fredag kväll, lugnt i Oskarshamn!

Go' kväll mina kära bloggläsare, jag är typ sjuk!

Idag var jag hemma från skolan mina kära blogg läsare för att jag kräktes på morgonen...usch! Fyfan vad jag hatar att spy, det är typ det värsta. Men jag har ätit mat nu och inte spytt på länge så jag hoppas att jag mår bättre imon.

Jag har bara sovigt och tagit det lugnt idag. Pappa kom och hämtade mig 10 i 4. Då åkte vi hem och käkade och nu sitter jag här framför TVn och tittar på "Titta, han snackar!" Ganska rolig film. Påtal om John Travolta så ska ju han och hans fru få ett till barn. Men sedan så såg jag nu för typ någon timme sedan att det stog att han var bög..eller att han hade haft sex med män? Ganska äckligt..Oh yeah. Stackars frun, men...det är ju bara skitsnack så vem vet..det kanske inte änns är sant.
 Säga vad man vill, men han var ganska snygg som ung!

Är lite avensjuk på mina friska kompisar i Kalmar som just nu är på Sandra. Vill också vara där, vill också vara frisk! Men jag antar att man blir frisk snart. Hoppas så snart som möjligt. Nu ska jag titta på filmen,

 CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0