Frisk, oh yeah!

Äntliiiiggeeeeeeen!

Godmorgon mina bloggläsare, idag är jag helt frisk!

Det känns så faktiskt. Helt frisk. Matlusten och det pigga jag är tillbaka. Det måste ju betyda att jag är frisk? Eller? Hope so! Idag har jag faktiskt gjort ganska mycket...jag vet att klockan bara är 12 någonting men jag har faktiskt ränsat svamp med Pappa och Erja. Ganska äckligt faktiskt med alla kryp... och sedan har jag gått lite på motionscyklen. Jag vet att det inte är bra för imunförsvaret att träna precis efter man har varit sjuk men jag ville så gärna!


Idag så ska jag åka hem till mina homies igen. Ska bli kul faktiskt, men inte allt för kul att lämna pappa. Men så har det alltid varit och jag har fått gå igenom det jag vet inte hur många gånger som helst.. "what ever doesn't kill you, makes you stronger". Så är det!


Har fått en ny låt som jag verkligen älskar. Det dåliga med det är att man kommer att lyssna ut den så mycket så att på Tisdag är den inte alls lika bra som den var idag. Men det är gårdagens låt. "Only girl (in the world) - Rihanna". HELT SJUKT AWSOME låt asso.
 
 Gaamal bild.. men har inga andra på pappas data.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0