HAHAHA, omfg!


Jag svär på gud att jag är ett lycko barn..

Igår på träningen fick vi vårat medlems kort...äntligen! Bara en sak, det var inte inplastat! Jag fick dampet och jag svärde och skällde ut Jocke, och sa att jag kommer tappa bort/ta sönder innan jag hade kommit hem. Och mycket riktigt, jag hade tappat bort det när jag kom hem! Blev as tjurig på morgonen efter (alltså idag) för jag kom inte på det förrens idag. Haha, men iallafall..sedan bad jag Olivia att titta bak i hennes bil och mamma att städa lägenheten, men nu när jag kom hem från skolan så sa mamma att hon hade hittat det utanför vår port..HAHA!

Läskigt, men ändån så jävla nice. Så nu har jag mitt medlemskort och allt är bra, förutom att Jocke (intevårantränare) hånar mig på facebook. Haha! Får man väl bjuda på..hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0