I Stockholm,


Hejsan mina bloggläsare!

Jag har snott min syrras data ett tag, jag ska bara uppdatera er med det senaste.

I fredags kom jag hem vid 23.00 till Stockholm. Ganska segt om ni frågar mig eftersom att det var typ 300 grader på bussen...
I lördags så var jag på stan med min andra syrra och hennes kille och min pappa. Vi shoppade litegrann, jag shoppade två BH:ar och en ring som jag är helt förälskad i. Jag kollade också Inception med min syrra och hennes kille. Fett bra film men många snygga kändisar..! Jag sov också hos min syrra då..
Sedan idag har jag varit hos min kusin och träffat mina kusin barn på LINDINGÖ. Oerhört kul, men man blir ganska trött efter ngr timmar hos småbarn, så är det hos alla.

Nu ska vi ta och titta lite på TV. Hörs när jag kommer hem eller innan, vi får se! PUSS!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0