Jag älskar viberationer! (Alex ord, och ja, man får misstolka!)



Haha, rubriken..! Det är Fredag i skolan alltså, det märkte man!

Hejsan bloggläsare, jag måste bara säga att just nu, när jag skriver denna rubrik, mår jag så jävla fucking awsome!

Kanske beror på att man snackar med Jocke, som jag har upptäckt är as bra att snacka med om man mår dåligt. Han ger ett sånt bra stöd, ni vet.

Idag har jag bara chillat kan man säga. Fredag = den roligaste dagen i skolan! Alla är hur okoncentrerade som satan och det blir bara flumm av det mesta! HAHA, titta på rubriken tex. Bara det förklarar hur sjuk vår klass är. Men jag älskar den, oh yeah!
Efter skolan drog jag, Elihn, Alex och Olle och träffade ett gäng andra killar. Fett kul. Men jag gick hem ganska snabbt för jag skulle käka, men shit alltså. Fett niceiga killar. Man kom hem i tid och nu ligger man bara och chillar och tittar på The Simpsons samtidigt som man chattar lite med Jocke!

Ha det bra, och alla ni som ska på fester, ni vet mitt citat...uppför er inte! PUSS!

 

I will have a drink for you, each day that passes without you..

Kommentarer
Postat av: elihn carlbrant

2010-10-28 @ 13:33:33
URL: http://ecarlbrant.blogg.se/
Postat av: elihn carlbrant

ah det måste jag säga med skukt rlig klass, FINNS I SJÖN HAHAHA! as kul hade vi, gillar hur du utökar dig med inläggen och citerar. '(skriver).

Älskar oxå din fina bild och header!

2010-10-28 @ 13:34:34
URL: http://ecarlbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0