Lagkapten, och allt!


Hejsan blogg läsare!

Idag var det innebandy och kan ni gissa vem som blev utlottad till lagkapten? Jo jag. Jag är fan helt galen. Känner mig så jävla stolt över mig själv, men det är mycket man måste ta ansvar för. Men det gillar jag, hihi!

Innebandyn gick bra faktiskt! Jag ska inte spela forwad på söndag utan nu har dom ändrat det igen...(gaahh) till center. Min kondition hänger INTE med men det orndnar sig..hoppas jag?

Förlåt föresten för att jag inte har bloggat men jag har faktiskt haft lite annat för mig. Sorry asså. Men så är livet antar jag. Jag kan ju inte updatera 24/7 här hela tiden eller? Jo det kan jag, men jga vill inte!

Jag har precis gjort klart min läxa. Muhaha, stolt. Nu ska jag gå och måla mina naglar! CYA, N

Jävla bög blogg.se vill inte att jag lägger upp någon blid verkar det som?!! Damp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0