Skostorlek 36!!


Tja mina läsare, idag fick jag ett par skor av pappa och ni kan inte gissa vad som hände!

Är det sant att man kan minska i skostorlek? För isånnafall har jag gjort det! Jag brukar ha 39 och ibland tillochmed 40, men nu när jag fick mina skor så hade jag 36. Haha, jag blev helt paff. Rätt lustigt..men ganska roligt också att inte ha så stora fötter!


Annars idag så har jag tagit det ganska lugnt. Rätt skönt på en Lördag men ändån inte, man vill ju ut och festa lite, men jag antar att jag får bli helt frisk innan dess.. Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i en filt och titta på en film! Mysigt. Jag har också hunnit med att prata lite med Fia också, saknar henne och dom andra som attan!


Ha en trevlig kväll! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0