Efter regnet kommer solen, i solen kommer du.



Her
His eyes make the stars look like they are not shining..

Heej bloggläsare!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag allihopa, för det har jag! Jag svär, så mycket jag har skrattat idag har jag inte gjort på länge och det är så jäkla kul! Haha, kan börja gapskratta om jag bara tänker på det nu. Men jag svär, jag älskar alla 7or som går på Vasa. Haha, fan vad kul vi har tillsammans! Hela vår klass har så jäkla roligt tillsammans, jag vet inte om jag har skrivigt det men våran klass (7c) är AS ROLIG!

Vi var på någon teater idag på Kalmarslott. Fett tråkigt, men ändån fett kul! Först gick vi på en tur genom slottet och jag, Omar, och Fia skrattade verkligen as mycket där, för hon som höll i det var typ PMS kärring. Haha, omg! Sedan teatern, Jag, Omar, Fia, Josse satt i ett hörn. Sedan inte alls långt ifrån satt Ali, Calle, Melissa, Fanny. Ni kan ju bara tänka er ni som känner oss. Haha, fyfan vad kul vi hade. Fast det som inte var så kul var att det hängde ju uppstoppade djur över hela rummet. 
Men en sak som vi skrattade om va att ett av djuren hade ett nithalsband. HAHA, lägligt. 
 

Efter skolan så drog jag och Fia hem till henne. Där blev det inte vila på skratten, o nej, dom fortsatte! Vi flummade största tiden vi va, och nu har jag kommit hem och ska snart äta! Mammas kompis kommer hit idag med, men jag ska nog bara tadet lugnt då och göra läxan, be a good girl! Haha,
 CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0