Vi kom hem med en 3-7 vinst, han gav oss ett fys-pass..!




Erkänn att vi har den snällaste tränaren i världen. (ja, jag syftar på rubriken)


Hejsan gulliga bloggläsare!

Som sagt. Vi kom hem med en 3-7 seger. Jag gjorde ett mål! Fett skönt tyckte jag att det var. Den känslan när alla tittar på dig, just dig och du är bäst, du har gjort mål för vårt lag, är helt enorm. Den går inte att beskriva. Iallafall, på måndags träningen så väntade oss ett (otippat) fys-pass. Trodde att jag seriöst skulle dö, men jag lever.

Skolan går bra. Nu har vi bytt platser så jag fick säga hejdå till Oliver och Alexander. Haha, så jävla sköna bänkkompisar! Men nu sitter jag brevid Elihn (som jag är riktigt jävla glad över) och Olle (som också är bra). Imorgon har vi franska, som jag ska öva på...snart...ikväll...senare iallafall!!


Jag får värsta dampet!! Spotify funkar inte, och det har det inte gjort på typ tre dagar. Och jag svär, jag får totalt RYCKET! Inte kul, alltså. Faan, jag klarar mig inte utan musik. Men jag har fått lite nya låtar på mobilen så jag går och lyssnar där. Haha, men fyfan vad handikappad man känner sig!! Lackar ur om det ska hålla på såhär hela jävla veckan.



Gamal bild men vi kör på den ändån eftersom vi snackade lite om innebandy.

PUSS från en sur och irreterad BLONDIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0