Vilken dag..


Hej bloggläsare, idag i Kalmar har det varit värsta random dagen alltså..

Först på morgonen så möttes man av snön...i oktober..?? Fan va kul. Och sedan när vi skulle sluta så var det bombhot på MAX. Fia var så jävla gullig och sa att jag inte skulle gå hem (sör jag bor typ snettbakom MAX), så vi gick hem till henne och dampade lite stället. Kändes bra, riktigt bra. Jag älskar att dampa och att flumma. Fia och jag har så jäkla kul när vi är på flumm och övertröttighets humöret. Haha, minnen alltså, minnen.

Fatta vilken dag dethär har varit för Kalmar..? Typ värsta dagen ever..! Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imon för att åka ut till Stensö och ha orientering...helvete.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0