Ain't no sunshine when he's gone



Michael Jackson. Vissa var rädd för han, vissa hatade han, vissa älskade han. Så är det med alla männsikor. Michael Jackson var otroligt duktig på att dansa och att göra musik. Jag har aldrig sätt någon röra sig så smidigt till musik som michael, som om han var gjord av gummi.

Det sägs att Michael blev mer känd när han var död. Det är sant, jag är en av dom som började älska hans musik när han hade dött. Jag gillade inte Michael Jackson före hans död. Jag kunde uppfatta han som läskig. Men nu förstår jag att jag var fel. Michael Jackson var inte farlig. Bilder och ryckten blev hans död. Han orkade inte med pressen. Jag skäms lite för att jag gillar hans musik nu.


Michael var salig. Han hade stor tro till gud, och var väldigt snäll. Iallafall vad man har sett på filmerna. Nu ska ju inte jag sitta här och skriva som om jag kände han men han var verkligen...speciell. Titta på filmen This is it, då förstår ni vad jag snackar om. Han har aldrig våldtagit ett barn. Eller opererat bort sin mörka hud färg för att han ville. Han hade en sjukdom så han blev vit fläckig. Hur kul är det att gå runt vitfläckig? Tänk på det själv. Skulle du vilja vara det? Men Michael var också en perfekstionist. Han var aldrig riktigt nöjd med någonting.




Säga vad man vill om Michael, men han dog för tidigt.

Kommentarer
Postat av: filippa

sv: okej , jag hittade din blogg på sån där bloggtrfik ;P

2010-09-05 @ 17:22:21
URL: http://filippabrodelius.blogg.se/
Postat av: emilia

fin blogg! :)



läs och kommentera min ? :)

2010-09-05 @ 20:13:49
URL: http://engulcykel.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: ja det kan vi ;D

2010-09-06 @ 17:40:18
URL: http://filippabrodelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0